דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטה של מרכיב אחד

דיאטה של מרכיב אחד, כשמה כן היא- שיטת הורדה במשקל המבוססת על אכילה של מרכיב מזון ראשי אחד, כאשר בין הדיאטות השכיחות מסוג זה- דיאטת לחם, אבטיח, שעועית לבנה, כרוב, מלפפון ודיאטת תפוחי אדמה. דיאטה של מרכיב אחד מאפשרת ירידה מהירה ואינטנסיבית במשקל, אך היות ומדובר בתהליך קיצוני המורכב מתפריט שאינו מאוזן, חשוב להקפיד על שימוש נכון בדיאטה, באופן שזו לא תגרום נזקים לגופנו.

כיצד יש להשתמש בדיאטה של מרכיב אחד?
קודם לכל, חשוב מאוד לציין כי השימוש בדיאטה של מרכיב אחד מיועד לתקופת זמן קצרה של יום עד מספר ימים בלבד. בכדי לשמור על הישגיה של דיאטה מהירה זו לאורך זמן, יש להתחיל מיד עם סיומה בדיאטה מאוזנת שבבסיסה תפריט המורכב מכלל אבות המזון. חזרה להרגלי האכילה שאפיינו את האדם המבקש לרדת במשקל לפני השימוש בדיאטה של מרכיב אחד תגרום לחזרתו המהירה למשקל הקודם ולעיתים קרובות אף לעלייה של מספר קילוגרמים מעל משקלו הראשוני.

מה הסיכונים הנלווים לשימוש בדיאטה של מרכיב אחד?
הישענות על מרכיב מזון אחד גורמת באופן ישיר לחסך תזונתי במישור הפיסי, כמו גם במישור הנפשי. בעת אכילה של רכיב מזון מסוים נוצר מחסור חמור בויטמינים, מינרלים וחלבונים, כך שזו יכולה להוביל למצבים פיזיולוגיים של חוסר בסידן ודלדול במסת העצם, כמו גם שינויים לרעה במראה החיצוני, כמו לדוגמא איבוד שיער. בנוסף, רבים מתקשים להתחיל בדיאטה מאוזנת בסיום תהליך דיאטת הבזק ואף מתחילים בזלילת יתר חסרת פרופורציות למול הרגלי האכילה שאפיינו אותם טרם השימוש בדיאטה של מרכיב אחד. חשוב מאוד, אם כן, להיעזר בדיאטנית מומחית בכדי להבטיח ירידה בטוחה ובריאה במשקל, תוך שימוש בתפריט מאוזן המעניק תוצאות מקסימליות לטווח הארוך.

מפת אתר | צור קשר