דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטה צמחונית

רבים אולי ירימו גבה כשישמעו את צירוף המילים "דיאטה צמחונית", שכן בעיני לא מעטים הבחירה בצמחונות היא מעין דיאטה כשלעצמה. עם זאת, אולי תופתעו לשמוע כי כמו אוכלי הבשר, גם צמחונים עלולים לסבול מעודף משקל. בנוסף, קיימים גם אוכלי בשר שבהמלצת דיאטנית או רופא עושים שימוש בתפריט צמחוני דיאטטי לשם הורדה במשקל.

מדוע כדאי לבחור בדיאטה צמחונית?
בסיסה של הצמחונות הינה, כמובן, הימנעות מאכילת בשר. עם זאת, קיימים מספר סוגי צמחונות, כמו לדוגמא כזו המאפשרת אכילת דגים וכזו שאכילת דגים דינה כדין אכילת בשר, כמו גם סיבות שונות בגינן נעשה שימוש באכילה צמחונית- החל מסיבות בריאותיות, דרך טעמו האישי של הצמחוני וכלה מסיבות אידיאולוגיות; וכאן נשאלת השאלה, מדוע לבחור בדיאטה צמחונית על פני דיאטה רגילה? ובכן, מחקרים מוכיחים כי קיימים יתרונות בריאותיים רבים בעת צריכה מוגברת של פירות וירקות, ובכל הנוגע לצריכה של סיבים תזונתיים מהטבע בכלל. בנוסף, הוכח כי במקרים רבים הרגלי התזונה של צמחונים הינם מטבעם בריאים יותר משל אלה האוכלים בשר.

דיאטה צמחונית- הכיצד?
ובכן, כלליה הבסיסיים של דיאטה צמחונית דומים לאלה של דיאטה הכוללת גם מאכלים בשריים. כך, גם בדיאטה צמחונית הדגש הוא על כמות קלוריות מוגבלת העומדת ברוב המקרים על בין 1200-1400 קלוריות ליום. זאת, באמצעות חלוקת כמות הקלוריות בהתאמה לפירמידת המזון הבסיסית, תוך הקפדה על צריכת חלבונים ממקורות שאינם בשריים כמו דגים, קטניות, סויה, ביצים ומוצרי חלב. יודגש, כי יש להיעזר בדיאטנית מומחית טרם תחילת הדיאטה ובמהלכה, בכדי להבטיח הרכבתו של תפריט מאוזן המאפשר ירידה במשקל באופן שהינו בריא ובטוח.

מפת אתר | צור קשר